My kingdom for a hot soup!

Sâmbăta trecută am pedalat vreo 20 km pe drumuri forestiere – un pic de push bike È™i niÈ™te coborâri luuungi mi-au crescut niÈ›el adrenalina -, iar duminică am urcat pe Valea Rea până la 1100 m, prin zăpadă până la genunchi.

Până am ajuns înapoi la mașină bocancii mei se transformaseră în rezerve strategice de apă pentru culturi de orez. Ocazie cu care am descoperit că ciorapii lungi din microfibră sunt foarte buni pentru a ține trupul cald. Până voi avea timp să-mi croșetez ciorapi de lână, buni sunt și cei din microfibră de 100 den.

bocanci in zapada  matisori inghetati

valea rea  green light

Cu excepția unei sâcâitoare dureri de spate cauzată de sticla de apă din ghiozdanul care-mi sărea-n spate (motiv pentru care mi-am comandat o altă geantă pentru biciclit, care se prinde în 2 locuri), n-am simțit nici măcar o urmă din febra musculară care-ar fi trebuit să apară după activitățile din weekend.

AÈ™adar, nu m-au răpus frigul ori efortul din weekend, dar m-a nenorocit un virus care m-a atacat în … dormitor. ÃŽntâi È™i-a făcut de cap cu LaurenÈ›iu, de ieri dimineață mă curtează, iar de aseară ne certăm constant. Eu îl droghez cu miere, ceai cald È™i Coldrex, el mă face să plâng. Nu-i nimic graÈ›ios ori elegant în a-È›i sufla nasul încărcat de muci …

Tremur în sacul de dormit, în timp ce croșetez un dragon pentru că-i singura activitate casnică pe care-o pot întreprinde în starea asta. Dacă știți vreun restaurant din Oradea care livrează supă caldă la domiciliu, dați-mi de știre. Până duminică e musai să-l nimicesc (pe virus, desigur!) nu de alta, dar abia aștept s-o conduc pe Puicuțăăă pe alte drumuri bihorene.

Pentru a poza ghioceii aceștia, am pedalat vreo 10 km (și-am făcut push-bike pe o singură urcare) până am ajuns în Poiana Raiului. Unde-am ațipit pentru câteva minute.

ghiocei clopotei

1 thought on “My kingdom for a hot soup!