Despre oamenii întâlniţi la #prinbucurestiulmeu

Deja v-am povestit o bună parte din aventurile de săptămâna trecută din Bucureşti, e cazul să vă povestesc şi de oamenii drăguţi care ne-au ţinut companie şi ne-au purtat pe străduţele bucureştene.

Corina e prima. Ne-a „pescuit” din aerogara Băneasa (foarte, foarte aglomerată!!), s-a asigurat că suntem cazaţi la Hotel Stil şi că vom avea parte de un tur al Bucureştiului aşa cum nu ne-am fi imaginat. Mulţumesc încă o dată!

Apoi ne-am întâlnit cu ze one and ze only one … Gogu Kaizer. Sau Kaizer Gogu. Sau Gogu Kaizer. Ne-a dus prin centrul vechi al capitalei, am văzut cetatea ÅŸi zona Lipscani (se lucra de zor la restaurări), am studiat imaginile expuse într-un parc (am uitat numele parcului, help please?!) ÅŸi după un drum luuuung, cam cât o zi de post, am ajuns la Kopel’s. Aici l-am găsit pe Copolovici, dornic de oaspeÅ£i ÅŸi „dotat” cu papa bun. Tot aici am întâlnit-o pe Maddame, o domniţă foarte-foarte simpatică, iar Adrian Ciubotaru m-a iertat că nu l-am pupat de ziua lui. Am o fobie când vine vorba de pupat oameni, iar ziua de vineri mi-a pus la grea încercare răbdarea.
Ah, da, fotografiile realizate de Vlad Petreanu şi Cosmin Tudoran sunt superbe! Iar băieţii de la CasaLoco sunt demenţiali.

Evident că nu mai ţin minte exact toate persoanele cunoscute în prima zi (am o memorie îngrozitoare când vine vorba de nume şi de orientare în spaţiu!), aşa că mai bine citiţi la Andreea rezumatul.

Bun. Repede-repejor către ziua turului #prinbucurestiulmeu. Şi aici am întâlnit şi reîntâlnit mulţi oameni din online, am stresat-o pe Ciupercuţa, am admirat rochia Ancăi N, m-am lăsat fermecată de ochii superbi ai Alinei Constantinescu şi am povestit la plimbare prin Muzeul Satului cu OmFericit. Tudor făcea pe fotograful paparazzi în timp ce-i descriam lui Laurenţiu prin telefon cât de frumoase sunt ţoalele maramureşene.

Seara am petrecut-o-n camera de hotel, Simona se distra cu oamenii de pe Twitter în timp ce încercam să fiu calmă în ciuda fulgerelor ce se vedeau pe fereastră. Da, mi-e frică de furtuni! Nebuloasa şi Andreea au avut parte de evenimente mai interesante, iar Dan sforăia în camera de lângă noi.

Plimbările prin Bucureşti au continuat şi duminică, 20 iunie. Am luat la pas parcul Herăstrău, asta după ce am mers cu metroul o staţie. Eh, am uitat să iau o piatră-n gură la prima călătorie cu metroul *.

Pentru că Sorin mi-a refuzat invitaţia de a mă însoţi în hidrobicicletă pe lac (nu te iert!), am luat vaporaşul şi am făcut câteva poze superbe (pentru o săpunieră, pozele sunt chiar reuşite!). Multă lume în parcul Herăstrău şi multe biciclete.

La îmbarcare ne-am bucurat de compania unei domnişoare de domnişoară, am răsuflat uşurată când am constat că singurul spray care putea fi confiscat în aeroport avea exact 100 ml (în bagajul de mână nu ai voie cu lichide ce depăşesc 100 ml), iar însoţitoarea de bord, ei bine domnişoara a fost tot timpul cu zâmbetul pe buze.

Chiar şi atunci când am trecut prin turbulenţe, avionul a părut să cadă în gol pentru câteva secunde (care au părut ani lumină) însă domnişoara era tot cu zâmbetul pe buze. Evident că şi noi am bufnit în râs la gândul că „gropile din aer nu-s gropile din şosele”, vorba Nebuloasei.

Au mai participat (atenţie, urmează multe, multe linkuri:D) Roxana şi Alex Farca, Ligia Adam, Cezar Dumitru, Alex Ciucă, Alexandra Puşcaşu, Răzvan Pascu, Pyuric, Mihai Lungu, Nicoleta Gavrilă, Petruş Lungu, Valentin Sturzu, Andra Zaharia, Minxieee, Clickio, Andreea Burlacu, Mika Pană, Victor Caraş, Oana şi Ştefan, LupAlb, DeMaio, Ela & Alex şi Maldita.
Åži câteva panorame de la Norc 🙂

_________________________________________________
* – la noi, prin Banat, se spune că atunci când mergi pentru prima dată undeva, trebuie să iei o piatră-n gură. E o glumă populară. Asta în caz că se întreba cineva care-i treaba cu piatra …